重要訊息

本站主要研究八字、金錢卦、紫微斗數、風水理論,驗證命理學,歡迎來信E-mail:mobypredict@gmail.com。

酸民的遠見-白只

 

 


2015-16交往,2022傳分手…命主丙火,很溫暖,大運踹破妻宮,2022又犯小人…

 

 

 -----

 

43歲白只與29歲顏卓靈2016年爆出戀情,多年來感情穩定,惟去年開始傳出分手消息。兩人的「分」訊近日再起,白只今日出席電影《別叫我〝賭神〞》時,承認與顏卓靈已在去年分手。他說︰「我們已分開了一段時間,現在仍是好朋友。」被追問分手有否涉及第三者,他有否覺得可惜時,白只無奈表示︰「沒什麼可以講。(心情已平復?)其實已過了一段時間,大家都ok。」

談到拍攝《別》片,白只回憶當時跟隨周潤發(發哥)在開工前跑步,但他體能麻麻,試過頭暈幾乎休克,要立即停下來休息。他表示拍完戲後,仍有跟發哥練跑3個月。白只說︰「我當時又肥又遴迍,多謝發哥很照顧我,見我落後會返轉頭找我。我拍攝這電影,另一樣開心事就是認識了智叔(廖啟智)。當日跑步時,他有時會擔當助教照顧我。」

---

 

43歲白只與29歲顏卓靈於2016年爆出戀情,2人年紀相差14年,曾被評為「美女與野獸」組合,戀情不被看好,不過他們多年來感情穩定,更不時在社交網曬恩愛,但自去年開始已傳2人「分」訊,敵不過7年之癢。

顏卓靈近日出席朋友婚禮,更成功搶到人生第一個花球,事後她在Ig興奮留言:「話說這是我人生第一次搶到花球,我想要幸福,但我不知道搶到要在限定時間內結婚⋯⋯!可以先告訴我對象在哪嗎?」這番說話意有所指,她表示要找對象,似暗示和白只已分手;及後她又在限時動態表示會考慮參加Speed Dating,暗示已回復單身狀態。

 ---

 

43歲藝人白只同細14年嘅顏卓靈(Cherry)於2015年合作拍戲,而擦出愛火,雖然外界一直唔睇好佢哋,仲話佢哋係「美女與野獸」嘅組合,不過白只曾表示會認真對呢段感情:「我諗住一生一世!」可惜最終難敵7年之癢,正式宣布分手!近日Cherry出席好友婚禮時,搶到人生第一個花球,但佢竟然話:「話說這是我人生第一次搶到花球~我想要幸福,但我不知道搶到要在限定時間內結婚⋯⋯!可以先告訴我對象在哪嗎?」佢透露自己已回復單身,仲搞笑話會考慮參加Speed Dating,睇嚟佢已Ready好投入新一段感情!其實早喺上年已傳出佢哋分手嘅消息,有指佢哋係因各種分歧而導致關係崩潰。
白只今日(25日)電影首映時,坦誠佢哋已分開一段時間,問到分手原因?佢話:「我冇乜可以講。(關唔關第三者事?)冇乜可以講。(大家仲係咪朋友?)都可以話係朋友,仲係好朋友。(有冇機會復合?)跑吓步先。(會唔會覺得可惜?)冇乜好講。(心情平復未?)都一段時,所以大家都OK。」
另外,佢透露喺戲中唔需要跑步,但同片對手周潤發仍要求佢每日開工前跑步,拍完電影後,佢與對方跑了3個月:「第一日我差啲跑到休克,不過佢係好教練,會睇住我心跳,因為佢知我又肥又論盡,冇做開運動,跟佢跑步係福氣。」周潤發聞言:「因為跑死咗個演員唔連戲,所以要睇住佢。」白只稱跑步期間瘦了10多磅,但停跑後已打回原形。
白只難敵7年之癢!
白只曾經諗過呢段感情係一生一世!

原文網址:白只難敵7年之癢宣布分手:仲係好朋友! | on.cc東網 | 繽FUN星網 https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/entertainment/20230625/bkn-20230625170438015-0625_00862_001.html

 

沒有留言 :

張貼留言